گوگل کروم 5 میلیارد بار دانلود شد

به گزارش مجله سرگرمی، نسخه اندروید مرورگر گوگل کروم با رسیدن به مرز 5 میلیارد نصب، رکورد جدیدی را در تعداد دفعات نصب و دانلود اپلیکیشن در فروشگاه آنلاین پلی استور به نام خود ثبت کرد.

گوگل کروم 5 میلیارد بار دانلود شد

به گزارش خبرنگاران، گوگل کروم که یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین مرورگرهای اینترنتی در دنیا به شمار می رود، در سال های اخیر توانسته با ارائه نسخه موبایلی خود نیز خود را به خوبی در دل کاربران گوشی های هوشمند جا نموده و با جلب نظر و توجه آنها، گوی رقابت را از سایر رقبای اندرویدی خود برباید.

اخبار و گزارش های منتشر شده در اندروید پلیس نشان می دهد که نسخه اندرویدی این مرورگر محبوب توانسته به مرز 5 میلیارد دانلود و نصب برسد که بدین ترتیب رکورد بیشترین تعداد دفعات نصب نرم افزار و اپلیکیشن را در فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور شکسته و به خود اختصاص داده است.

بعضی از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که نسخه اندرویدی اپلیکیشن مرورگر محبوب گوگل کروم به این دلیل با افزایش ناگهانی و بی سابقه تعداد نصب و دانلود روبرو شده است که در بروز رسانی های اخیر قابلیت ها و امکانات جدیدی به آن اضافه شده بود.

از مهم ترین و برجسته ترین قابلیت های جدید نسخه اندرویدی اپلیکیشن گوگل کروم می توان به افزوده شدن ویژگی های حالت تاریک dark mode و ابزار ساخت تصادفی رمز عبور password generator اشاره نمود.

russiaro.ir: تور روسیه ارزان قیمت | تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ

sabzevartoday.ir: سبزوار امروز | مجله خبری و تحلیلی سبزوار امروز

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29976

به "گوگل کروم 5 میلیارد بار دانلود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل کروم 5 میلیارد بار دانلود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید