فضای باز سیاسی لازمه مشارکت حداکثری و ایجاد شور و نشاط در انتخابات است

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا)- جلسه مشترک اعضای شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامى و دبیران این حزب در استان ها به صورت مجازی برگزار گردید.

فضای باز سیاسی لازمه مشارکت حداکثری و ایجاد شور و نشاط در انتخابات است

در این جلسه اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی حزب جوانان ضمن آنالیز اخبار داخلی و بین المللی مراتب نگرانی خود را از شرایط سیاسی و اقتصادى کشور بیان داشته و ابراز امیدواری کردند که مردم در سال 1400 شاهد تحولات مثبت و بهبود شرایط باشند.

محمد خون چمن دبیر کل حزب جوانان ایران اسلامی در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال آینده گفت: فضای باز سیاسی و وجود رقابت سیاسی لازمه مشارکت حداکثری و ایجاد شور و نشاط در انتخابات است و همه قوا و مسئولین می بایست نسبت به نقدها صحیح مردم نسبت به شرایط مالی و اجتماعی با حساسیت توجه داشته و تمام توان خود را در جهت خاتمه دادن به مسائل رفاهی و معیشتی مردم به خدمت گیرند و مردم هم با حضور فعال و گسترده و هوشیارانه خود میتوانند در راستای بهبود شرایط کشور و تحولات آتى نقش بسیار مهم و حساسی را ایفا نمایند.

وی اضافه نمود: در صورت وجود شرایط مطلوب، قهر کردن با صندوق های رای روش مناسبی برای بیان اعتراضات به حق مردم نیست بلکه بلعکس موجب می گردد تا فرصت طلبان به سهولت قدرت سیاسی را در کشور به دست بگیرند.

دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی انتخابات را بهترین فرصت برای حضور افراد توانمند و متعهد در عرصه دانست و گفت: امیدواریم در سال 1400 شاهد رد صلاحیت کاندیداهای متخصص اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نباشیم و مردم نیز بار دیگر به پرچم داران اصلاحات اعتماد نموده و دست سوء استفاده گران از قدرت را کوتاه نمایند.

وی اضافه نمود: باید تمام کسانی که در خود توانایی حضور در صحنه رقابت و مبارزه برای احقاق حقوق حقه ملت را دارند برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پیش قدم شوند و برای جوانه زدن بذر امید در بدنه اجتماع نیز کمترین انتظارمان از نهادهای نظارتی دفاع از حقوق همه سلایق سیاسی است.

russiaro.ir: تور روسیه ارزان قیمت | تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ

sabzevartoday.ir: سبزوار امروز | مجله خبری و تحلیلی سبزوار امروز

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137267

به "فضای باز سیاسی لازمه مشارکت حداکثری و ایجاد شور و نشاط در انتخابات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای باز سیاسی لازمه مشارکت حداکثری و ایجاد شور و نشاط در انتخابات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید